<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Un sut in fund = un pas inainte.. oare ???!!!

Am tot auzit in utima vreme deja aproape dureros de des cuvinte ca : trend, comunicare, payout, template, logo, brand, package, print ..etc etc.. Sincer sunt satul de ele pentru ca sunt satul de ei cei ce le folosesc pentru a fi coolgirl sau coolboy, dupa caz. Sunt satul de aspirantii spre advertising care nu au habar ca publicity nu este = cu publicitate, care se trezesc dimineata si, in loc sa isi aleaga ce fel de cereale vor manca la micul lor dejun creativ, se hotarasc sa "faca publicitate" pentru ca " merge frate, se dezvolta iese banul si pe deasupra esti si cool" ... nu cred ca e nevoie sa comentez .. Stau insa acum si ma gandesc.. scriu intr-un blog pentru ca asa am vazut ca e trendy, comunic ceea ce ma deranjeaza, astept payoutul, am ales mai devreme un template, sus am logo-ul blogger.com, nu nu am brand :)) dar zic ca ma duc la sala de vreo 4 luni, am pe mine pantaloni scurti pe care sincer ii consider un soi de package si poate ca o sa dau un print primului nou nascut al primului meu depozit pentru al meu creier invalid.. ce mirare am folosit toate cuvintele de care ma plangeam mai devreme :| ... scriu multe puncte-puncte ca un dislexic ce probabil sunt, desi multi le folosesc pentru a fi mai importanti si pentru a sublinia actul suspect de sublim al creatiilor lor cerebrale numite fara falsa bravura "ganduri" .. ma retrag in fuga pentru a evita rosiile aruncate de multimea furibunda sau vida dupa alt caz ;)

“Un sut in fund = un pas inainte.. oare ???!!!”

  1. Blogger proro Says:

    Mi-a placut replica "coolgirl sau coolboy".
    Bunaoara, am fost prezent in sala la olimpiadele comnunicarii. Concurentii vorbeau despre insight, despre dicriminicator, despre strategie de media etc.

    Bine ca nu au vorbit prea mult !!!