<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

o zi de zile mari...

din ciclul "Esti frumoasa ca un meci de fotbal mut" o sa povestesc asa cum stiu ceva ce stiu ca cu siguranta nu v-as povesti altfel si ce cu si mai multa siguranta stiu ca nu ati vrea sa va povestesc, asa ca iata:

in spate se vede un mercedes foarte misto, in el un tip se scobeste in nas cu inversunare. ma gandesc sa ii ofer un forceps, dar brus ceva imi distrge atentia de a mai privi in gol in retrovizoare. era baiatul care iti curata parbrizul vrei nu vrei :). scot 10 mii vechi si ii intind. simulatan ii zic: mai bine il speli pe ala din spate ca e jegos in ultimul hal.
el zice: gata si face din fata o strambatura ce in limbajul universal inseamna "ok" - pentru a sti exact ce zic incearca sa faci cu ochiul pana la extrem strambandu-te de parca acum vrei sa te automutilezi. bravo asta era expresia fetei!
din spate claxoane turbate. a, e verde! tu inca nu ai decat jumatate de luneta curatata asa ca astepti. si ei asteapta dupa tine cu o simbioza furibunda cu claxonul, care de altefel le-a devenit o prelungire a bratului, iar pentru unii a bratelor.
gata, a terminat pleci si tu, pleaca si ei...cati mai prind verde.
conduci si conduci. in dreapta nimik in spatele tau Simona, lanaga ea Alex.
inca conduci. usor usor incepi sa simti o urma mica de nervozitate in miscarile tale. apoi nu mai poti calca cum trebuie acceleratia. te concetrezi. transpiri usor... strangi din dinti...
----------------------- aici oprim putin ------------------------------
pentru cei care nu au inteles inca, nu nu era un trafic dirijat de hades, aveam nevoie la baie dahhhhhhh
-------------------------- continuam ----------------------------------
brusc fiecare stop te turbeaza, fiecare tramvai pe care trebuie sa il astepti sa treaca iti face viata un calvar, simti cum mainile nu mai pot strange bine volanul, sau brusc din contra il strang prea tare...aaaaaa nu mai supooooooort...
-----------------------------FFWD--------------------------------------
ajungem in sfarsit in fata la Alex si ma hotarasc sa urc..era si cazul.
logic sta la 8 si logic liftul e la 9. asteptam. el calm eu zambesc si glumesc crispat pentru a incerca sa ma gandesc in alta parte. vine liftul si urcam.
doamne ce greu urca. parca facea popas pentru a mai bea apa la fiecare etaj.
etajul 9. fericire = baie = andrei stand in picioare si uitanduse la vazul de wc, doamne cat de drag imi e. pentru prima oara imi vine sa il iau in brate si sa ii multumesc ca unui prieten care te-a ajutat la nevoie. cred ca zambeste sau inca sunt sub soc...nevermind gata am iesit.
-----------------------------FFWD--------------------------------------
in sfarsit aproape de casa. inca in masina, am nevoie de loc de parcare. nu prea am sanse azi se pare.
am ajuns la concluzia ca locurile de parcare sunt la fel ca femeile frumoase intr-un club, ori sunt luate ori sunt cu plata si daca ajungi mai tarziu tre sa te multumesti cu uratele...asta fac si eu caut una urata.. gasesc un rest de parcare intre doua masini si un pom. indes masina acolo nici eu nu stiu cum ca cred ca nici dreq nu o mai scoate de acolo. ce mai conteaza am parcat !!!! Am PARCAT!
cu masina am rezolvat intr-un final. acum urc pe scari pentru a parca si eu.
usa.deschid.adidasi.iidescalt.baie.ma spal.camera.winamp+muzica.pat.ma intind.ceas.3-4 ore si poate adorm.teelefon mesaje de la andrada.reply. nu pentru ca din pacate nu mai poot misca mainile.andrada din nou.adorm cu ochii inca in telefon.

“o zi de zile mari...”

  1. Blogger Sahara Penguin Says:

    This comment has been removed by a blog administrator.