<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

This one goes 4 Maggie..

Am adormit pe la 12, un lucru destul de rar intalnit la mine. Rezultatul uite-ma la ora patru deja in picioare de juma de ora.
Nestiind ce sa fac la ora asta m-am uitat la calc si acolo am gasit o fereastra de yahoo plina de sinceritate si prietenie neconditionata. ( scriu altfel, scriu greu pentru ca sunt miscat,intimidat si fericit in aceeasi secunda..) As vrea sa pot sa impartasesc aceste vorbe pentru a vedea de ce sunt asa ..dar nu o fac, sunt numai ale mele si vreau sa ramana asa.
Revin la fereastra, ea este fereastra de la micuta mea Maggie pentru care nu am avut timp in ultima vreme ( desi regret enorm ) , o prietena la care tin mai mult decat la multe din viata mea, pe care am cunoscut-o si m-am simtit apropiat de ea din prima clipa.. si nu e asa oricum sa simti asta si sa intalnesti asemenea fiinte mici si dragi. Iti multumesc Maggie ca desi nu am mai vorbit si desi nu ne-am vazut stii ca inca imi esti draga si imi esti aproape. Si mie imi e dor de tine si sper totusi cand ajungi in RO sa reusim sa ne vedem.. ar fi asa frumos.. ma retrag sa visez cu zambetul pe buze.. iti multumesc pentru ca esti langa mine desi esti asa de departe acum ...

“This one goes 4 Maggie..”

  1. Anonymous Anonymous Says:

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »