<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

acelasi tricou!

Eu.
Merg dezordonat pe strada.
Privirile mi se ratacesc in stanga si in drapta.
Pare ca sunt in cautare de ceva sau cineva, desi nu caut nimic si pe nimeni.
Ma intorc acasa dupa o alta zi ametitoare.

Tu.
Apari in fata mea.
Ne observam reciproc.
Schimbam priviri confuze.
Reactii stupide se genereaza spontan.
Ne linistim...
In sfarsit reusim sa legam cateva vorbe parca fortate.

El.
Se introduce brusc in discutie distrugand acel mic pod comunicational si asa firav.
Tu unde erai ? Si ce cauti aici?
Aaaaa... da! Corect!
Este a ta acum.
Ce uituc sunt!
Si ce ametit!
Auzi?! Dar tricoul meu ce dracu cauta pe tine ?

“acelasi tricou!”

  1. Blogger moi non plus Says:

    Eram atat de ametita in seara in care vroiam sa iti pun comment-ul (vin,net,noapte,iar net) incat nici macar username-ul meu nu l-am nimerit,deci nici raspunsul nu era unul nimerit..Cred ca personaju meu (EA) era in plus..intre eu,tu si el o ea era ca nuca in perete, dar ego-ul meu somnoros s-a introdus fortzat conturand o forma palpabila a obiectului diputei (aparent personajul principal), tricoul......acel tricou rosu in ochii mintzii mele cu linia alba unind gatul cu buricul..as vrea sa stiu ce s-a intamplat cu el..continua story-ul ca sunt curioasa