<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Diareea cerebrala

Buna ziua ! Azi domnul Andru nu poate sa se prezinte este bolnav si ii voi tine eu locul . Daca nu va place ce voi scrie e in regula puteti sa imi trimiteti flegmele prin posta numai va rog sa va asigurati ca isi vor pastra prospetimea pana cand ajung eu sa le deschid ..pentru asta multumesc pentru cei care sperau sa isi bea mai bine cafeaua sa se simta mai bine in dimineata asta dupa ce citesc , imi cer scuze anticipat .
Am sa incerc sa fac o introducere chiar si asa flasca si cu ajutorul lubrifiantului ..cum pot si eu ca e mai greu, macar limba sa ma tina exersata in podul pamei asa cum am auzit eu o data ca trebuie.Mama mea m-a castrat cand am ajuns in adolescenta eu nu mi-am dats eama exact ce se intampla stiu doar ca o zi intreaga am zacut pe niste perne cu limba atarnanda..mama zice ca doctoru a intrebat-o daca mi-a dat red bull inainte si m-a anesteziat de doua ori ..eu nu mai tin minte nimic stiu doar ca atunci cand m-am trezit eram ametit si dintr-o data scrotul meu era mai umflat ca de obicei m-am bucurat am zis ca e semn bun si ca femeile or sa alerge dupa mine ceva de speriat .Dupa ce m-am dat de tocul usii de nenumarate ori si m-am trezit complet am constatat ca in loc de coaie ramasesem cu o punga bashita ca atunci cand cineva o inteapa cu un ac.Cu timpul m-am obisnuit si cu asta .Am optat atunci pentru filosofie am luat calea asceta si am inceput sa traiesc pe calorifer in zilele reci si sa citesc Soren Kirkegaard .De atunci privesc cu mai multa zeflemea Vagabonzii din strada ..nu ii inteleg de loc cum pot pierde toata ziua pe garduri .Imi place noaptea sa inspectez locul de munca in care sora mea deseneza si cand nu se asteapta sa plec cu guma si sa ma joc cu ea pe hol ( astea sunt momente de criza de personalitate si de pierdere de cumpat ) imi place sa o duc fericit mamei dar ea imi da o scatoalca dupa ceafa si i-o duce inapoi. Eu plec nefericit si ma intorc la meditatia mea metodica.Toate ca toate dar nu suport cand fratele meu nu ma lasa sa ma ating de monitor ..asta mi se pare de o mojicie desavarsita ..eu cred ca e cam apucat . Deunazi mama se intreba daca sunt homosexual pentru ca mi-am lasat unghiile mari ...i-am zis ca se inseala ascetismul presupune lipsa orcarui contact sexual . De azi fac revolutie nu mai accept numai hrana uscata vreau hrana umeda mai des,vreau apa sa mi se schimbe si sa fie curata ,vreau o cutie mai mare pentru ca atunci cand ma cac dau pe langa , vreau mai multa iarba m-am saturat sa o intampin pe mama si ea sa vina cu mana in cur ,vreau carti mai multe de filosofie ( da mama stiu ca sunt scumpe dar trebuie sa intelegi - aceasta este pasiunea mea) ,a da, era sa uit nu mai vreau sa mi se dea peste labe cand ma joc cu sosetele sunt baiat destul de mare sa stiu si eu ce sa fac ,nu mai suport sa mi se inchida usile in nas consider ca drepturile mele sunt violate si nu am libertate deplina ,nu mai vreau sa fiu inhamat, vreau sa fiu pieptanat mai des,vreau sa fiu gradinar ( ce? eu nu pot doar a vazut ca iubesc florile )vreau sa mi se arate respectul cuvenit ,vreau sa pot sa imi ascut mintea mai des in sufragerie ...a da si vreau sa nu mai fiu dat la o parte cand dorm .
In rest toate cele bune ( si da am sa imi las mustata sa creasca pentru ca sunt un sensibil)


Hai batem laba !
Cu pioshenie paroshenie si respect al vostru ,motan Grim

“Diareea cerebrala”