<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

juvenil

Inchid umbrela si intru in holul ce da spre intrarea in bloc cautand in graba cheile.
Rahat este ora 4 dimineata si iar nu am cheile. Bunica-mea la ora asta doarme-moarta.
Ce ma enerveaza cand sunt prosta si uituca.
Sa sun sa nu sun ?! Rahat imi aprind o tigara si vad. Infectiile alea de Kent 8 unde dracu' sunt ?
Gata am dat si de ele. Scot o tigara. Alta cade pe jos. "Mortii-ma-ti" suier printre dinti.
Nu mai am bani de tigari si in pachet mai zac doar trei, asa ca ma aplec, o scutur si o bag la loc.
Imi aprind tigara cu chibritul luat din bar si ma asez in fund langa usa.
Sa sun la interfon..sa nu sun? Ah, ce nervi am! Cum pot mah sa fiu asa de varza? Si doamne ce m-a enervat rahatul ala.
" Papuse dansezi ?" auzi la coclit! Doamne astia au luat-o razna! Nu mai stiu nici de buna nici de cum te cheama..de nimic.. direct sex!
Iti vine sa il iei de guler si sa ii zici " Hai mah! Vrei sa te urci pe mine ? Zii mah, asta vrei ?"
Da o sa raspunda afirmativ razand si grohaind ceva imbibat in miros de bere proasta..
Nu sunt eu o domnita, dar macar cea mai prosta terminata nu sunt.. nu merge asa doar cu un pahar de vodca proasta.. am si eu standardele mele!
M-a luat frigul.. Ce dracu fac acum? Ca in stilul asta intepenesc dracu la intrare ma gaseste dimineata langa usa usa, inghetata bocna, vre-un vecin penal care cu ochii carpiti se duce la serviciul lui basit.
Gatu' ma-tii de baba nenorocita! Ah ce ma enrveaza.. Nu putea mah sa stea si ea treaza ca alte babe insomniace.. ca aia de scara 3.. aia de cepoate?! Ahh, iar ma crizez!
Auzi ia ca m-am enervat. Oricum ne certam la un moment dat din nou
sunetde interfon : tarrrrrrrrrrr...tarrrrrrr
Asa se mai misca si greu hoasca...
Hai odata fa!!!
"-Da? Cine e la ora asta?"
" Eu sunt! Cine dracu sa fie! Am fost sa ma ard cu barbati!! Deschide odata!!"

“juvenil”