<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

micuta Ioana

Era mijlocul noptii. Ma perpeleam de pe o parte pe alta in nestire.
As fi vrut sa dorm caci totul in jurul meu se invartea si parca intre viata mea si mine sa nastea o prapastie ademenitor de adanca.
Melodia din Bucurestiul de odinioara de obicei frumoasa acum ma zgaria cu unghiute subtiri si ascutite pe creierul umflat de la atata lipsa de somn si relas.
Ma ridic brsc din pat sa opresc sunetele inamice insa genunchii mi se inmoaie si lacrimile ma impresoara. Cum am gresit ? Ce am facut altfel decat trebuia ? De ce a plecat si acum se comporta ca un strain? Cum de niciodata nu l-am simtit cu adevarat aproape desi imi zicea repetant robotic ca sunt singura lui dragoste adevarat. Recunosc asta de obicei imi facea bine, insa spre final chiar si mie imi parea un rol bine jucat. Dahhh, ce prostutza sunt..doar preda lectii de actorie..
Nu mai conteaza acum cred insa chiar nu stiu cum sa ies in fata lumii fara sa ma simt calcata in picioare. Tot clubul stie de iubirea noastra si acum...si acum el este brusc cu ea. Adica e ca si cum eu am disparut de tot din viata lui. Nici macar nu imi mai raspunde la salut cand ne intalnim intamplator.. e dureros.
De odata un gand care parca ma astepta de o viata ma trage de maneca: te vei raspbuna pe el Ioana! da! te vei razbuna in cel mai aprig mod...
Am incercat sa ma scutur sa il alung..prea tarziu, deja se inradacinase in creier si suflet ca un microb de tbc.
Mi-am aruncat fara a da atentie cateva lucruri pe mine si am plecat sa cumar singura liniste pentru viata mea ce va urma..


----
u.i. of Jar

“micuta Ioana”

  1. Blogger Ioana Says:

    Andreeeeeeeeeeeeeeei!