<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

da, nu am mai scris!

Asa e! Ai dreptate nu am mai scris ..si ce?! sunt un om ocupat sau cel putin asa imi place sa spun, la fel ca un procent covarsitor de romanasi... caci odata cu aceasta ocupare ce imi da senzatia de buda inaccesibila, apare un spot imaginar ce ne urmareste la fiecare miscare. Brusc devenim mai importanti. Ne suna telefonul mobil ca la fix am renuntat sa platim factura mare de la cele 2 mobile. Urmeaza acum Cosmote.. " nu de alta dar are mai toata lumea.." Si cum ne falim noi asa sub lumina mandrului si falnic spot se taie brusc curentul. Nu , nu la reflexiv .. ni-l taie cineva din senin si din orice alte manifestari pasnice ori ba ale vremii.. DE CE TAI BA CURENTU'? ce tie nu iti place sa te minti singur ?! aaa nu .. deci sunt singurul.. aha.. ca sa vezi.. prompta reactia .. as numi-o ness_mitomanie..
Cam atat odata cu revenirea mea printre "blogheri" ... Sa va fie de bine!

Labels:

“da, nu am mai scris!”

  1. Blogger brand new friend Says:

    poate sunt eu prea adormit in dimineata asta - da' sa mor daca am inteles ceva. o sa incerc din nou peste 2 h. te tin la curent