<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

trag linie

daca cineva ar zice stop! trage linie andru si hai s vedem ce si cum...
pai haide:

ma bucur ca:
  • exista lucruri mai importante decat " nu am masina cea mai misto din grup" (desi nu m-ar deranja :p ) sau "vreau sa beau mereu "uischi cu redbul""
  • eu cred totul este doar o reprezentare personala a imaginilor persoanelor/lucrurilor, la care involuntar sau voluntar participa cu caracteristici noi, ce fac parte sau nu din patternuri prestabilite, reprezentare personala ce datorita naturii noastre de obicei e subiectivista si nu accepta ideea de analiza.
  • viata fizica este puternic alimentata de viata sufletului si totusi un impas sufletesc nu inseamna de multe ori decat autodepasirea situatiei de observator timid si metamorfozarea in obsevator obiectiv-frenetic
  • au fost si sunt oameni ce m-au inteles asa "aiurea" cum chiar eu ma consider
  • m-am nascut cu norocul de a vedea lumina si a o distinge
  • imperfectiunile mele m-au ajutat sa vad mai mult decat simpla existenta
  • desi nu asa poate parea la prima citire a celor de mai sus, nu sunt decat un alt mic insignifiant si patetic mandru superficial...dar ranjesc atunci cand imi dau seama macar de ipostaza..
  • am foarte multe regrete..

regret ca:
  • nu mi-am terminat "gazda"
  • nu as mai putea participa la concursul de scenarii
  • am distrus unele suflete doar pentru a intelege si defini exact reactii la anumiti stimuli
  • nu mi-as mai vedea cei 3 oameni pe care ii iubesc (number1)
  • nu am zis tot ce gandesc tuturor oamenilor a caror viata s-au lovit cel putin odata cu a mea..
  • timpul nu mi-a ingaduit sa acumulez atat cat mi-as fi dorit
  • iluziile nu sunt la sfarsit decat dezamagiri pentru cei ce nu vor mai mult ..
  • toate opiniile adunate nu pot contura de multe ori un adevar perfect clar
  • ideile bune sunt ori asimilate gresit de cine nu trebuie, ori distruse din leagan de minti inapte
  • nu am stiut atunci cand trebuia anumite lucruri
  • apropierea intre persoane de multe ori consta in comunicare.. si cum de multe ori comunicarea este falsa ...
  • putem sta asa cum ar trebui langa persoanele drage doar daca afli ca se afla intr-o perioada dificila/fara scapare..
  • mintim deja instinctiv..doar ca sa ascundem lucruri "importante" pe care la final nu dai doi bani..
  • regret ca nu imi dau seama de toate regretele...

Labels: ,

“trag linie”

  1. Blogger Sahara Penguin Says:

    Multumesc din nou. Stii tu pentru ce... :)

  2. Blogger Ksiusha Says:

    atat de fraged si atat de multe regrete... nu incerc sa fiu ironica, dar nu inteleg de ce la cei douazeci si ceva de ani ai tai vorbesti despre regrete... daca tot esti pus pe bilanturi, fa le o medie si alege 2 3 care conteaza...

    observator obiectic-frenetic? asta e o struto-camila, da ti se potriveste. reusesti, pe ici pe colo, performanta de a fi obiectiv si frenetic in acelasi timp.. in blogu asta adica :)
    in rest... ur pretty fuckin sad for a comedian

  3. Blogger moi non plus Says:

    He said:
    In my life, there was so much anger
    Still I have no regrets
    Just like you, I was such a rebel
    So dance your own dance, and never forget

    She said:
    In my heart there's a young girl's passion
    for a life long duet
    Someday soon
    someone's smile will haunt you
    So sing your own song and never forget

  4. Blogger Irina Says:

    Cine nu are deloc regrete, nu vede dramatismul vietii nici macar uneori! Daca prin anii 20 nu ai regrete - nu o sa ai niciodata - decat din alea idioate - nu mi-am luat masina, m-am casatorit cu cine nu trebuie, nu m-am dus in Australia, nu am zburat cu parasuta!

  5. Blogger Unknown Says:

    ca fata nu intelege de ce vorbesti tu la 20 si ceva de ani de regrete e una...dar de ce incearca sa te invete cum sa le gestionezi? adica recunoaste ca nu stie despre ce vorbesti si imbraca totusi indelung uzata haina de espert...