<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ma ascund de adultul Andru

Ma ascund de mine cat pot de mult. Inerc sa nu vad cat departe sunt si cate lucruri ar trebui sa fac. Da fug si de voi si toate asteptarile voastre.. nimic nu ma face mai nelinistit decat sa vad cum sorbiti cu o palcere animalica alte trairi. Fac multe cacaturi dar le fac in felul meu.. e idiot si de multe ori mi-ar palcea sa nu le fac. Nu le regret insa. Vreau sa vina iarna, sa fie cald inauntru si afara un ger naprasnic. Vreau sa alerg prin zapada pana nu imi mai simt oasele si apoi sa ma zvant la gura dogoritoarelor sobe cu lemne. Sa imi simt fata lipita de teracota fierbinte doar datorita uscarii ochilor. Sa ma cuibaresc in plapuma generoasa din calti munciti de stramosi si transpirati cu nesimtire de mine si persoana de deasupra mea. Ma sterg de machiaj inca simtind gustul de ruj aplicat cu nesimtire pentru a ma seduce. Nu era nevoie. Nu e nevoie de multe si totusi le facem. Si totusi le gandim. Si totusi nu stim sa traim asa cum ne dorim. Nu prea stim multe si daca totusi le stim.. uitam sa le folosim. Mi-e somn si mainile mi se misca greu. Ador senzatia. Ador starea de leguma epuizata. Ador sa fiu un om fiert de zilele si noptile fara odihna..imi fac rau dar ce bine ne imbratisam.. eu si ele. Liana s-a agatat de mine cu o rugaminte.. o sa ii raspund.

Labels:

“Ma ascund de adultul Andru”

  1. Blogger Sorana Danescu Says:

    Domnu', domnu', ceva de sarbatori nu ne scrii?