<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28241445\x26blogName\x3dThe+storehouse+of+an+invalid+brain\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://220282.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://220282.blogspot.com/\x26vt\x3d-3591841298152089311', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Apropie-te..vreau sa imi spun ceva..

Nu trebuie sa iti pese cum ma cheama si nici ce varsta am..nu te-ar ajuta la nimic oricum, crede-ma..doar ca aici.. asa .. tu vrei sa imi stii povestea..esti curios..si pentru ca eu am nevoie sa o spun, vom incerca o simbioza cu iz de infectie..

Sa incepem deci:

La inceput iti place jocul.. tuturor ne place sa pozam total altfel decat suntem in realitate..dar acum dupa ce m-am rupt total de el, nu fac decat sa ii copiez caracterul murdar si gesturile..si totul parca imbraca tiparul lui.

Am devenit mai rea..nu mai imi pasa atat de oameni. Iubeam oamenii!

Acum ii folosesc doar..si ce e si mai trist e ca nu exista o finalitate clar definita pentru aceasta “folosire”.. nu exista nimic..nici macar cadavrul lui intins in sufletul meu ... acum e gol.. e trist si gol..e rece..ma simt goala.. am incercat sa ies cu altcineva..e numai vina lui..imi e usor asa..intotdeauna dai vina pe criminal..oricum el este acum singurul care te intelege..el ti-a omorat sufletul..el stie cum e...se spune ca oamenii iau forma si comportamentul persoanei iubite...ar trebui deci sa alegem cu grija pe cine iubim..dar nu e mereu asa cum ne dorim..ironic este ca desi urasc persoana in care ma transform..accelerez fenomenul cat pot de tare..intr-un mod dubios si ciudat imi doresc sa fiu el..sa vad exact ce el a vazut deja..sa distrug sufletele la fel cum el a facut-o..si stiu ca intai imi va fi bine..apoi incet incet voi afla cu adevarat ce se intmapla si atunci am sa il urasc..am sa il urasc..era sa zic din suflet..ce gluma buna..si apoi am sa il respect.. nu stiu de ce..o forma ciudata e respect..ah ce prostii spun.. nu am puterea..probabil acum de frica o sa ma casatoresc cu primul ce va parea mai inofensiv...poate il voi chinui..poate il voi adula...nu imi e in caracter sa fiu un monstru..ce-mi veni..gresesc amarnic dar ma simteam bine..esti dezamagit? .. ma voiai o bestie, stiu... asta pana cand ti se intampla..stii cum e ? zi-mi stii? E placut sa asculti? ...haide pleaca..inchide..

“Apropie-te..vreau sa imi spun ceva..”